Jump to content
Sign in to follow this  
Casper

4hrs later.....

Recommended Posts

And we're back up finally. Fucking host went down again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I actually went outside since it was down. There's nature and shit out there...neat.

rofl.gif True 'dat!! Who'da thunk it?!? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I actually went outside since it was down. There's nature and shit out there...neat.

Yeah I went to WalMart to return something. Man I hate that place.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow.... and now 3 more hours later......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, what's 3 more hours...........

The host had a DDOS attack. It was pretty bad apparently, hence the up and down. Their lead tech guy is cool as shit. He's taking care of us.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF! Get your shit together now motherfucker! :D

929rr and I are sitting here trying to get online and we get no service! WTF! :p:

Share this post


Link to post
Share on other sites
WTF! Get your shit together now motherfucker! :D

929rr and I are sitting here trying to get online and we get no service! WTF! :p:

Not my shit......

Share this post


Link to post
Share on other sites
I actually went outside since it was down. There's nature and shit out there...neat.

rofl.gif True 'dat!! Who'da thunk it?!? :)

Just got done playin' Pickle/Running Bases & Streetlight Kickball with the kids the last few hours.......So there's the silver lining ;) It's like bein' a little kid during summer vacation all over again!! :D

I just figured with the recent milestone of 1,500 members, their server couldn't handle our newfound might!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay..... maybe..... maybe...... its up for good?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I actually went outside since it was down. There's nature and shit out there...neat.
:lol: LMAO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Okay..... maybe..... maybe...... its up for good?

Any takers?!? ;)

And the saga continues........

Share this post


Link to post
Share on other sites

its still up.........woot

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah I went to WalMart to return something. Man I hate that place.

When I go to walmart I feel poor ... I shop there often :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Who doesn't bother me. I can't type. Most of my posts are from me spending 30 minutes trying to get voice to text to type it for me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×