Jump to content
DerekClouser

MaxiPad-Powered Fishin' & Bitchin' Express Route, With Low Turnout unOfficial Fuck Mom And Her Stupid Dinner Plans Who Really Bringin' Donuts Tho? Saturday Only Unless It Rains Then What? No Way This Is Fittin' On A T- Shirt Fuck @Casper Ride

Recommended Posts

22 minutes ago, max power said:

Shit bubby, all you had to say was let’s ride another route.  I don’t think any of us cared which direction we went.  

I am the anti-social butterfly these days. Please don't take offense to my flights of reclusiveness. I hope to see you in Fontana next month. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fun ride.  Nice seeing everyone...jk, I wasn't there 😕

  • Beer 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Tpoppa said:

Fun ride.  Nice seeing everyone...jk, I wasn't there 😕

Fucker. I went just to see you too

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Pauly said:

I am the anti-social butterfly these days. Please don't take offense to my flights of reclusiveness. I hope to see you in Fontana next month. 

You like that dick in the Wu-Tang shirt more that me, how do I not take offense?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, max power said:

You like that dick in the Wu-Tang shirt more that me, how do I not take offense?

You never once brought me a donut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would have if I knew you were that easy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7920625.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2019 at 10:13 PM, 2talltim said:

 

20190511_142200.jpg

 

Looks like someone it testing the ADV dark side. Is it meeting your street ride expectations? Your likes and followers will slowly diminish.

Edited by 2talltim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey you damn kids, WTF is a key bump?

415 uneventful miles on what turned out to be a beautiful day. Should have went to eat with you guys though since my nephew bailed out on our plans.

That was probably the best epic ride route yet.

  • Beer 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Uncle Punk said:

Hey you damn kids, WTF is a key bump?

415 uneventful miles on what turned out to be a beautiful day. Should have went to eat with you guys though since my nephew bailed out on our plans.

That was probably the best epic ride route yet.

Key bump: dipping a key into a container of cocaine and snorting it off the key. Where the hell were ya' in the 1980s???

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, SpecialEd said:

Key bump: dipping a key into a container of cocaine and snorting it off the key. Where the hell were ya' in the 1980s???

USMC you bunch of damn smelly communist hippies.

  • Beer 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Uncle Punk said:

USMC you bunch of damn smelly communist hippies.

WWII?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, B-Mac said:

Looks like someone it testing the ADV dark side. Is it meeting your street ride expectations? Your likes and followers will slowly diminish.

It did all the things adequately but from what I’m told it will need a backrest before the gap trip. Finding a used one is proving quite difficult so I’m about to take a $500 kick in the nuts for a stupid plastic box

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, max power said:

It did all the things adequately but from what I’m told it will need a backrest before the gap trip. Finding a used one is proving quite difficult so I’m about to take a $500 kick in the nuts for a stupid plastic box

https://www.cyclegear.com/top-cases

Under $150

Shad SH29 Top Case with Pad. $134

Givi E340NTA Tech 34L Monolock Top Case with pad. $190

Edited by B-Mac

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, B-Mac said:

https://www.cyclegear.com/top-cases

Under $150

Shad SH29 Top Case with Pad. $134

Givi E340NTA Tech 34L Monolock Top Case with pad. $190

He has been told he needs a really comfy backrest. He needs a Wing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, max power said:

It did all the things adequately but from what I’m told it will need a backrest before the gap trip. Finding a used one is proving quite difficult so I’m about to take a $500 kick in the nuts for a stupid plastic box

If you know your going to get a mono key. Just get your plate mounted and you can use my box for the gap trip. BUT, I dont have a pad on mine. My wife didn't like it. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, B-Mac said:

https://www.cyclegear.com/top-cases

Under $150

Shad SH29 Top Case with Pad. $134

Givi E340NTA Tech 34L Monolock Top Case with pad. $190

Thanks but the panniers are small.  Need a bigger top box to compensate if we are gonna do any weekend trips.  She is a little woman who likes big things, if ya know what I’m sayin...

9 hours ago, Tonik said:

He has been told he needs a really comfy backrest. He needs a Wing.

There’s a reason I didn’t let her set on that Cadillac.  

8 hours ago, 2talltim said:

If you know your going to get a mono key. Just get your plate mounted and you can use my box for the gap trip. BUT, I dont have a pad on mine. My wife didn't like it. 

Thanks bubby.  Might do that if I don’t pull the trigger before then.  

  • Beer 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×